Kategorie części

Reklamacje i zwroty

Przygotuj dokument zakupowy z danymi do zgłoszenia.

Zgłoś zwrot lub reklamację arrow

Jak złożyć reklamację?

1
Zgłoś reklamację

Wypełnij formularz i uwzględnij szczegóły reklamacji

2
Dział reklamacji skontaktuje się z Tobą, w celu ustalenia rozwiązania.

Jak zwrócić/wymienić towar?

1
Zgłoś zwrot

Wypełnij formularz i podaj powód zwrotu/wymiany.

2
Spakuj towar

Włóż kartkę z kodem kreskowym do paczki.
Pamiętaj o oryginalnym opakowaniu!

3
Wyślij przesyłkę

Na adres:
North.pl ul. Inwestorska 26, 75-845 Koszalin
tel.: 55 555 00 70
e-mail: [email protected]

4
Zwrot pieniędzy

Do 14 dni otrzymasz przelew na konto.

W przypadku wymiany, zamów właściwy artykuł.

Najczęściej zadawane pytania

Wyślij paczkę na:
North.pl ul. Inwestorska 26 75-845 Koszalin 
tel.: 55 555 00 70
e-mail: [email protected]
Na zwrot masz aż 90 dni licząc od momentu otrzymania przesyłki! Jeżeli rezygnujesz z całości zamówienia i zmieścisz się w czasie 14 dni, zwrot otrzymasz za cały paragon.
Potrzebne będą dane z Twojego paragonu/faktury! Przygotuj je, wejdź w zakładkę: https://reklamacje.north.pl i zgłoś zwrot.

Gdy potwierdzimy, że czekamy na Twoją paczkę – odeślij ją na adres firmy z naklejką reklamacyjną w środku.
Pamiętaj! Nie odbieramy paczek za pobraniem.
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Uważasz, że błąd nie jest po Twojej stronie? Wypełnij formularz reklamacji, rozpatrzymy Twoje zgłoszenie.
Od otrzymania przez nas przesyłki mamy 14 dni na zwrot środków. Postaramy się, abyś otrzymał je jak najszybciej.
Każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie, jeżeli nie masz pewności czy możesz zwrócić towar – zgłoś zwrot i poczekaj na naszą odpowiedź.
Nie udzielamy gwarancji, ale na każdy produkt zakupiony w naszym sklepie obowiązuje 2-letnia rękojmia i z tego tytułu możesz zgłosić reklamację.
Zgłoś do nas szkodę! Wypełnij formularz i dołącz protokół szkody wraz ze zdjęciami uszkodzonej przesyłki. Wymienimy otrzymany towar na pełnowartościowy bez dodatkowych kosztów.
scroll top