baground wizard
baground wizard
Wybierz swoje urządzenie, aby dobrać części
Rodzaj urządzenia
Producent

Reklamacje i zwroty

Przygotuj dokument zakupowy z danymi do zgłoszenia.

Zgłoś zwrot lub reklamację

Jak przebiega proces reklamacji?

1
Zgłoś zwrot lub reklamację

Wypełnij formularz w którym opiszesz szczegóły zwrotu lub reklamacji

2
Spakuj towar

Włóż towar i naklejkę z kodem kreskowym do paczki.

3
Wyślij przesyłkę

Wyślij na adres sklepu:
North.pl ul. Wąwozowa 7b, 75-339 Koszalin

4
Zwrot pieniędzy lub wymiana towaru

Zwrot - do 14 dni sklep zwróci pieniądze na podane przez Ciebie konto / na konto z którego robiony był przelew
Wymiana - wg ustaleń w formularzu

Najczęściej zadawane pytania

Zakupiony u nas towar możesz zwrócić do 90 dni, licząc od daty zakupu (bez kosztów). Jeżeli zrobisz to w ciągu 14 dni to otrzymasz zwrot całości paragonu, czyli + koszty wysyłki.

Spisz numer oraz kod dokumentu potwierdzającego zakup i wypełnij formularz dostępny pod adresem: https://reklamacje.north.pl/. Włóż naklejkę z kodem kreskowym do paczki i odeślij na adres firmy.

Nie odbieramy paczek za pobraniem.

Koszta przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Gdy zakupiony towar był niezgodny z opisem na stronie lub błąd wynikał z winy Sprzedającego, sprawa kosztów przesyłki będzie rozpatrywana poprzez formularz reklamacyjny.
Od momentu otrzymania przesyłki przez sklep do 14 dni otrzymasz zwrot na konto bankowe.
Każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie.
Na sprzedawane produkty udzielana jest 2-letnia rękojmia. Gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem dotyczącym jakości towaru, które może złożyć przedsiębiorca. Nasz sklep nie udziela gwarancji na sprzedawane produkty. Nie zmienia to jednak Państwa uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady sprzedanej rzeczy.

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na Politykę prywatności i wykorzystanie tej technologii.

Zgadzam się