Kategorie części

Skontaktuj się z nami

Najczęściej zadawane pytania

> Oznacza to, że producent wycofał dany produkt ze sprzedaży i nie wprowadził zamiennika. Dlatego też nie mamy możliwości sprowadzenia tej części dla Państwa.
> Wszystkie informacje, dotyczące kosztów wysyłki, dostępne są tutaj: https://north.pl/dostawa
> Większość artykułów nie jest wymiarowana. Przychodzą oryginalnie zapakowane od producenta, który niestety nie podaje ich gabarytu, dlatego też zalecamy dobór elementów do modelu sprzętu po nr serwisowym lub numerach oryginalnych części - to gwarantuje ich właściwe dopasowanie.
> W naszej ofercie posiadamy produkty od różnych dostawców. Znajdują się zarówno części oryginalne, jak i zamienniki, wyprodukowane przez innego producenta, ale w 100% pasujące pod wskazany model, stąd różnice w cenie poszczególnych elementów.
> Reklamacji lub też zwrotu towaru można dokonać w kilku prostych krokach, wypełniając formularz:https://reklamacje.north.pl/ Dowód zakupu, z którego należy spisać kod i numer dokumentu, znajduje się w mailu, który został podany podczas składania zamówienia.
Potrzebujesz pomocy?

Reklamacje i zwroty

Sklep stacjonarny

North.pl, ul. Wąwozowa 7a, 75-339 Koszalin, czynny pn.-pt. 08-17

logo north

North.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.
ul. Wąwozowa 7b 75-339 Koszalin NIP: 669-254-84-08 KRS: 0000740578

cookie icon

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na Politykę prywatności i wykorzystanie tej technologii.

OK
scroll top