Skontaktuj się z nami
Najczęściej zadawane pytania
>
Oznacza to, że producent wycofał dany produkt ze sprzedaży i nie wprowadził zamiennika. Dlatego też nie mamy możliwości sprowadzenia tej części dla Państwa.
>
Wszystkie informacje, dotyczące kosztów wysyłki, dostępne są tutaj: https://north.pl/dostawa
>
Większość artykułów nie jest wymiarowana. Przychodzą oryginalnie zapakowane od producenta, który niestety nie podaje ich gabarytu, dlatego też zalecamy dobór elementów do modelu sprzętu po nr serwisowym lub numerach oryginalnych części - to gwarantuje ich właściwe dopasowanie.
>
W naszej ofercie posiadamy produkty od różnych dostawców. Znajdują się zarówno części oryginalne, jak i zamienniki, wyprodukowane przez innego producenta, ale w 100% pasujące pod wskazany model, stąd różnice w cenie poszczególnych elementów.
>
Reklamacji lub też zwrotu towaru można dokonać w kilku prostych krokach, wypełniając formularz:https://reklamacje.north.pl/
Dowód zakupu, z którego należy spisać kod i numer dokumentu, znajduje się w mailu, który został podany podczas składania zamówienia.
Potrzebujesz pomocy?
Kliknij tutaj
Reklamacje i zwroty
Sklep stacjonarny
North.pl, ul. Wąwozowa 7a, 75-339 Koszalin, czynny pn.-pt. 08-17
North.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.
ul. Wąwozowa 7b
75-339 Koszalin
NIP: 669-254-84-08
KRS: 0000740578