Kategorie części

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Produkt został wycofany z produkcji. Nie mamy możliwości jego sprowadzenia.
Paczkomat - 9,99 zł, Paczkomat odbiór w Weekend 15,99 zł, Kurier przedpłata - 12,99 zł, Kurier za pobraniem 15,99 zł, Odbiór osobisty 0 zł.
W naszej ofercie posiadamy produkty od różnych dostawców, stąd różnice w cenach.
W formularzu reklamacyjnym, który znajdziesz pod linkiem https://reklamacje.north.pl/. Przygotuj numer i kod z dokumentu sprzedażowego.

Produkty na stronie

Produkt został wycofany z produkcji. Nie mamy możliwości jego sprowadzenia.
W ofercie posiadamy części oryginalne i zamienne.
Zamiennik to artykuł o takim samym przeznaczeniu i właściwościach, ale produkuje go inna firma.
W naszej ofercie posiadamy produkty od różnych dostawców, stąd różnice w cenach.
Nie wszystkie części są „dostępne od ręki”, niektóre sprowadzamy z magazynu centralnego. Dlatego logistycznie nie jesteśmy w stanie wysłać towaru tego samego dnia.
Termin uzależniony jest od możliwości logistycznych oraz dostępności produktu u dostawcy.

Dobieranie części

Jeśli przy produkcie nie ma wymiarów nie mamy takiej możliwości.
Skorzystaj z konfiguratora na stronie i wpisz swój rodzaj, producenta oraz model urządzenia.
Nie prowadzimy serwisu, ale zajrzyj do naszej bazy porad, tam znajdziesz poradniki, instrukcje montażu i naprawy wielu urządzeń. Na pewno sobie poradzisz.

Składanie zamówienia

Dodaj produkt do koszyka i wybierz dogodną dla Ciebie metodę płatności oraz dostawy. Po zaksięgowaniu kwoty zrealizujemy zamówienie i dostarczymy je pod wskazany adres.
W procesie zakupowym zostaniesz poproszony o wybór opcji dostawy – wybierz odbiór osobisty.
Nie mamy punktu sprzedaży w Warszawie, sklep stacjonarny znajduje się w Koszalinie.
Proszę o kontakt z infolinią 555 550 070.
Tak, ale zachęcamy do założenia konta, ponieważ można m.in. śledzić historię zamówienia.
W sklepie stacjonarnym przy Wąwozowej 7b w Koszalinie.
Niektóre produkty w naszym sklepie są większych gabarytów niż skrytki w paczkomacie, dlatego ta opcja jest niedostępna.

Płatność

Paczkomat - 9,99 zł, Paczkomat odbiór w Weekend 15,99 zł, Kurier przedpłata - 12,99 zł, Kurier za pobraniem 15,99 zł, Odbiór osobisty 0 zł.
  • tradycyjny: przelew na konto
  • szybkie płatności on-line
  • zapłata przy odbiorze
Do 7 dni, później automatycznie anulujemy zamówienie.

Dostawa

Paczkomat InPost, znane firmy kurierskie oraz odbiór osobisty.
Przy produkcie zawsze widnieje czas dostawy. W przypadku zamówienia kilku elementów, o różnych terminach realizacji, ostatecznym jest ten najpóźniejszy.
Śledzenie przesyłki jest dostępne na stronie spedytora. Link do monitorowania paczki przesyłamy Ci w mailu potwierdzającym wysyłkę paczki.
Nie, działamy tylko na terenie Polski.

Problem z przesyłką

Faktury wysyłamy w formie pliku PDF, znajdziesz ją na swojej skrzynce mailowej.
Kurier podejmuje 2 próby doręczenia, później przesyłka trafia do oddziału lub nadawcy.
Jeżeli to możliwe spisz protokół szkody w obecności kuriera. Zrób zdjęcia i wypełnij formularz reklamacyjny dostępny pod adresem: https://reklamacje.north.pl/

Zwrot/Reklamacja

Zakupiony u nas towar możesz zwrócić do 90 dni, licząc od daty zakupu (bez kosztów). Jeżeli zrobisz to w ciągu 14 dni to otrzymasz zwrot całości paragonu, czyli + koszty wysyłki.

Spisz numer oraz kod dokumentu potwierdzającego zakup i wypełnij formularz dostępny pod adresem: https://reklamacje.north.pl/. Włóż naklejkę z kodem kreskowym do paczki i odeślij na adres firmy.

Nie odbieramy paczek za pobraniem.

Koszta przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Gdy zakupiony towar był niezgodny z opisem na stronie lub błąd wynikał z winy Sprzedającego, sprawa kosztów przesyłki będzie rozpatrywana poprzez formularz reklamacyjny.
Od momentu otrzymania przesyłki przez sklep do 14 dni otrzymasz zwrot na konto bankowe.
Każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie.
Na sprzedawane produkty udzielana jest 2-letnia rękojmia. Gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem dotyczącym jakości towaru, które może złożyć przedsiębiorca. Nasz sklep nie udziela gwarancji na sprzedawane produkty. Nie zmienia to jednak Państwa uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady sprzedanej rzeczy.
cookie icon

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na Politykę prywatności i wykorzystanie tej technologii.

OK
scroll top