baground wizard
baground wizard
Wybierz swoje urządzenie, aby dobrać części
Rodzaj urządzenia
Producent

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Produkt został wycofany z produkcji. Nie mamy możliwości jego sprowadzenia.
Paczkomat - 9,99 zł, Kurier przedpłata - 11,99 zł, Kurier za pobraniem 15.99 zł.
W naszej ofercie posiadamy produkty od różnych dostawców, stąd różnice w cenach.
W formularzu reklamacyjnym, który znajdziesz pod linkiem https://reklamacje.north.pl/. Przygotuj numer i kod z dokumentu sprzedażowego.

Produkty na stronie

Produkt został wycofany z produkcji. Nie mamy możliwości jego sprowadzenia.
W ofercie posiadamy części oryginalne i zamienne.
Zamiennik to artykuł o takim samym przeznaczeniu i właściwościach, ale produkuje go inna firma.
W naszej ofercie posiadamy produkty od różnych dostawców, stąd różnice w cenach.
Nie wszystkie części są „dostępne od ręki”, niektóre sprowadzamy z magazynu centralnego. Dlatego logistycznie nie jesteśmy w stanie wysłać towaru tego samego dnia.
Termin uzależniony jest od możliwości logistycznych oraz dostępności produktu u dostawcy.

Dobieranie części

Jeśli przy produkcie nie ma wymiarów nie mamy takiej możliwości.
Skorzystaj z konfiguratora na stronie i wpisz swój rodzaj, producenta oraz model urządzenia.
Nie prowadzimy serwisu, ale zajrzyj do naszej bazy porad, tam znajdziesz poradniki, instrukcje montażu i naprawy wielu urządzeń. Na pewno sobie poradzisz.

Składanie zamówienia

Dodaj produkt do koszyka i wybierz dogodną dla Ciebie metodę płatności oraz dostawy. Po zaksięgowaniu kwoty realizujemy zamówienie i dostarczymy je pod wskazany adres.
W procesie zakupowym zostaniesz poproszony o opcję dostawy – wybierz sklep stacjonarny.
Nie mamy punktu sprzedaży w Warszawie tylko Koszalin.
Proszę o kontakt z infolinią 22 349 93 99 lub 22 266 81 54.
Tak, ale zachęcamy do założenia konta, ponieważ można m.in. śledzić historię zamówienia.
W sklepie stacjonarnym przy Wąwozowej 7b w Koszalinie.
Niektóre produkty w naszym sklepie są większych gabarytów niż skrytki w paczkomacie, dlatego ta opcja jest niedostępna.

Płatność

Paczkomat - 9,99 zł, Kurier przedpłata - 11,99 zł, Kurier za pobraniem 15.99 zł.
  • tradycyjny: przelew na konto
  • szybkie płatności on-line
  • zapłata przy odbiorze
Do 7 dni, później automatycznie anulujemy zamówienie.

Dostawa

Paczkomat InPost, znane firmy kurierskie oraz odbiór osobisty.
Przy produkcie zawsze widnieje czas dostawy. W przypadku zamówienia kilku elementów, ostateczny termin będzie ten najpóźniejszy.
Nie, działamy tylko na terenie Polski.

Problem z przesyłką

Faktury wysyłamy w formie pliku PDF, znajdziesz ją na swojej skrzynce mailowej.
Kurier podejmuje 2 próby doręczenia, później przesyłka trafia do oddziału lub nadawcy.
Spisz protokół szkody w obecności kuriera.

Zwrot/Reklamacja

Zakupiony u nas towar możesz zwrócić do 90 dni, licząc od daty zakupu (bez kosztów). Jeżeli zrobisz to w ciągu 14 dni to otrzymasz zwrot całości paragonu, czyli + koszty wysyłki.

Spisz numer oraz kod dokumentu potwierdzającego zakup i wypełnij formularz on line. Włóż naklejkę z kodem kreskowym do paczki i odeślij na adres firmy.

North.pl
ul. Wąwozowa 7 B
75-339 Koszalin

Nie odbieramy paczek za pobraniem.

W przypadku reklamacji każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie. W przypadku zwrotu do 14 dni pokrywa sklep, natomiast w późniejszym terminie do 90 dni, koszt przesyłki pokrywa klient.
Od momentu otrzymania przesyłki przez sklep do 14 dni otrzymasz zwrot na konto bankowe.
Każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie.
Sklep north jest dystrybutorem części, który sprzedaje produkty objęte 2 - letnią gwarancją producencką.

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na Politykę prywatności i wykorzystanie tej technologii.

Zgadzam się