Kategorie części

Regulamin sklepu internetowego North.pl

Sklep Internetowy www.north.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.

  • 1.1 Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.north.pl prowadzony jest przez firmę NORTH.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa zarejestrowaną w IX Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego w Koszalinie, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin, NIP 6692548408, KRS 0000740578, REGON 380953240, adres poczty elektronicznej: [email protected].
  • 1.2 Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego (z wyjątkiem pkt. 10 Regulaminu, który skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców).
  • 1.3 Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
  • 1.4 Definicje:
    1. 1.4.1 DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    2. 1.4.2 FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
    3. 1.4.3 FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
    4. 1.4.4 KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
    5. 1.4.5 KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
    6. 1.4.6 KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
    7. 1.4.7 NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
    8. 1.4.8 PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
    9. 1.4.9 REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
    10. 1.4.10 SKLEP INTERNETOWY - sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.north.pl.
    11. 1.4.11 SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – NORTH.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa wpisana do zarejestrowaną w IX Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego w Koszalinie, posiadająca: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin, NIP 6692548408, KRS 0000740578, adres poczty elektronicznej: [email protected].
    12. 1.4.12 UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
    13. 1.4.13 USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
    14. 1.4.14 USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
    15. 1.4.15 USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
    16. 1.4.16 ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
  • 2.1 W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia, Newsletter oraz Instrukcje.
    1. 2.1.1 Konto – korzystanie z Konta możliwe jest poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie składania Zamówienia. Konto zostaje utworzone z momentem złożenia Zamówienia.
      1. 2.1.1.1 Utworzenie Konta możliwe jest również przy wykorzystaniu przez Usługobiorcę swojego konta użytkownika w serwisie internetowym Facebook.com. Korzystanie z Konta możliwe jest w tym wypadku po spełnieniu łącznie trzech kolejnych kroków – (1) kliknięciu na stronie Serwisu Internetowego pola logowania za pomocą danego serwisu (2) zalogowaniu przez Usługobiorcę do swojego konta użytkownika w danym serwisie oraz (3) zaakceptowaniu nadania uprawnień aplikacji Serwisu Internetowego dzięki czemu aplikacja Serwisu Internetowego pobierze następujące dane Usługobiorcy w danym serwisie: adres e-mail oraz identyfikator konta w danym serwisie.
      2. 2.1.1.2 Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub też pisemnie na adres: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin.
    2. 2.1.2 Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Zamawiam i płacę” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
      1. 2.1.2.1 Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
    3. 2.1.3 Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”.
      1. 2.1.3.1 Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub też pisemnie na adres: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin.
    4. 2.1.4. Instrukcje – korzystanie z Usługi Elektronicznej Instrukcje jest dostępne dla zarejestrowanych Usługobiorców po założeniu Konta i w okresie jego posiadania. Usługa Elektroniczna Instrukcje świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
      1. 2.1.4.1 Dostęp do Usługi Elektronicznej Instrukcje jest inicjowany przez Usługobiorców. Jest ona dostępna na stronie Sklepu Internetowego w Bazie Porad pod zakładką Instrukcje napraw.
      2. 2.1.4.2 Instrukcje udostępnione w ramach Usługi Elektronicznej Instrukcje objęte są wyłącznymi prawami autorskimi Sklepu internetowego i podlegają ochronie na mocy Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z 4 lutego 1994 r. w pełnym zakresie, w szczególności w odniesieniu do kompozycji, treści, grafiki i funkcjonalności. Użyte w Instrukcji znaki towarowe i graficzne są własnością odpowiednich firm i/lub instytucji i podlegają ochronie prawnej. Usługobiorca uprawniony jest do korzystania z Usługi Elektronicznej Instrukcje na własny użytek niekomercyjny. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie Instrukcji w całości lub w części jest zabronione.
  • 2.2 Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: strona responsywna; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
  • 2.3 Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  • 2.4 Tryb postępowania reklamacyjnego:
    1. 2.4.1 Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 Regulaminu) Usługobiorca może składać na przykład:
      1. 2.4.1.1 za pomocą formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie reklamacje.north.pl;
      2. 2.4.1.2 osobiście pod adresem: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin;
      3. 2.4.1.3 pisemnie na adres: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin;
      4. 2.4.1.4 telefonicznie pod numerem telefonu: 555 550 070;
      5. 2.4.1.5 w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected];
    2. 2.4.2 Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
    3. 2.4.3 Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
    1. 3.1 Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu.
    2. 3.2 Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
    3. 3.3 Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówień
      1. 3.3.1 Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu.
      2. 3.3.2 Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, a w przypadku Klienta nie posiadającego adresu poczty elektronicznej e-mail – wiadomości tekstowej SMS na numer telefonu wskazany przy dokonywaniu zamówienia, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
    4. 3.4 Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 3.3.2 Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
    5. 3.5 Osoba fizyczna składając zamówienie oświadcza:
      1. A. czy zawiera umowę jako konsument
      2. B. czy zawiera umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale zakup nie ma charakteru zawodowego, zgodnie z danymi o przedmiocie wykonywanej przez kupującego działalności gospodarczej ujawnionymi w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
      3. C. czy zawiera umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, a zakup ma charakter zawodowy, zgodnie z danymi o przedmiocie wykonywanej przez kupującego działalności gospodarczej ujawnionymi w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
    6. 3.6 Paragon fiskalny lub faktura z każdej sprzedaży może być wystawiona i wydana nabywcy:
      1. A. w postaci papierowej lub
      2. B. za zgodą nabywcy, w postaci elektronicznej.
      1. Akceptacja regulaminu sklepu North.pl oznacza zgodę nabywcy na postać elektroniczną paragonu fiskalnego lub faktury i sposób ich przekazania, chyba że strony umowy odrębnie ustalą wystawienie i wydanie dokumentów w postaci papierowej.
      2. Paragon fiskalny lub faktura w postaci elektronicznej:
      3. - będą umieszczane na koncie klienta w sklepie North.pl i przesyłane na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej e-mail;
      4. a w przypadku Klienta nie posiadającego konta klienta w sklepie North.pl
      5. - będą przesyłane na wskazany przez klienta przy dokonywaniu zamówienia adres poczty elektronicznej e-mail;
      6. albo w przypadku Klienta nie posiadającego konta klienta w sklepie North.pl oraz adresu poczty elektronicznej e-mail
      7. - będą udostępniane na serwerze sklepu North.pl pod bezpiecznym linkiem, umożliwiającym pobranie paragonu fiskalnego lub faktury w postaci elektronicznej, przekazanym Klientowi w wiadomości tekstowej SMS na numer telefonu wskazany przy dokonywaniu zamówienia.
    7. 3.7 Sklep internetowy zastrzega możliwość reglamentacji sprzedaży całego asortymentu albo wprowadzenie limitów ilościowych odnoszących się do sprzedaży poszczególnych Produktów ze względu na przeciwdziałanie praktykom dalszej odsprzedaży Produktów klientom detalicznym, w szczególności konsumentom, po zawyżonych cenach, a także w celu zapewnienia dostępności Produktów dla klientów detalicznych, w szczególności konsumentów. Informacja, że określony Produkt jest objęty ilościowym ograniczeniem sprzedaży umieszczana jest na stronie Produktu w Sklepie internetowym. Ograniczenie ilościowe dotyczy zakupu tego samego produktu przez jednego kupującego w okresie następujących po sobie 30 dni, chyba że inny okres zostanie wskazany w informacji na stronie Produktu w Sklepie internetowym.
  • 4.1 Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
    1. 4.1.1 Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
    2. 4.1.2 Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
    3. 4.1.3 Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    4. 4.1.4 Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu imoje.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej https://www.imoje.pl/.
      1. 4.1.4.1 Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu imoje.pl. Usługa imoje świadczona jest przez ING Bank Śląski SA., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice - Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, kapitał zakładowy w kwocie 130.100.000,00 zł opłacony w całości, NIP: 634-013-54-75, REGON: 271514909.
      2. 4.1.4.2 Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu InPost PAY. Usługa InPost PAY świadczona jest przez AION BANK SA / NY – instytucję kredytową utworzoną jako spółkę akcyjną zgodnie z prawem belgijskim, z siedzibą w Brukseli (Belgia), pod adresem Manhattan Center, Avenue du Boulevard 21, 1210 Bruksela, Belgia, zarejestrowaną w rejestrze Crossroads Banks for Enterprises pod numerem 403.199.306, działającą poprzez oddział Aion Bank S.A. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Dobra 40, 00-344 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000807333, REGON 384549659, NIP 1080023480.
  • 4.2 Termin płatności:
    1. 4.2.1 W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
    2. 4.2.2 W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
  • 5.1 Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • 5.2 Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  • 5.3 Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
  • 5.4 Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:
    1. 5.4.1 Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
    2. 5.4.2 Przesyłka za pośrednictwem paczkomatu InPost.
    3. 5.4.3 Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin – w Dni Robocze w godzinach od 08:00 do 17:00. W przypadku braku odbioru Produktu w terminie, w tym także w przypadku braku odbioru po rozpatrzeniu reklamacji bądź rozpatrzeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, Klient po bezskutecznym wezwaniu do odbioru Produktu, może zostać obciążony opłatą za przechowanie Produktu na koszt i niebezpieczeństwo kupującego, która wynosi 3 zł brutto dziennie.
  • 5.5 Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 90 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 90 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
    1. 5.5.1 W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
    2. 5.5.2 W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży
  • 5.6 Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 90 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 90 Dni Roboczych. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
    1. 5.6.1 W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
    2. 5.6.2 W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  • 5.7. Zwrot Produktu do Klienta jest odpłatny jeżeli następuje na skutek:
    1. a) omyłkowego odesłania Produktu przez Klienta,
    2. b) odesłania przez Klienta Produktu pomimo braku podstaw do jego zwrotu Sprzedawcy.
    3. 5.7.1. Odpłatny jest również zwrot omyłkowo odesłanej przez Klienta części, która nie była objęta Umową sprzedaży.
    4. 5.7.2. Koszty zwrotu wskazane są na stronie Sklepu internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy.
    5. 5.7.3. Postanowienia punktów 5.3. do 5.4.3 Regulaminu Sklepu internetowego stosuje się odpowiednio, z wyłączeniem zwrotu Produktu przesyłką kurierską pobraniową.
    6. 5.7.4. Zwrot Produktu następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty kosztów zwrotu dokonanej przez Klienta na wskazany rachunek bankowy Sprzedawcy.
  • 6.1 Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 287 ze zm.) oraz ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (j.t. Dz.U. z 2020 r., poz. 1740 ze zm.).
  • 6.2 Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
  • 6.3 Przedmiotem sprzedaży może być po obniżonej cenie Produkt posiadający wady, pod warunkiem oznaczenia oferty jako „OUTLET” wraz z opisem wady, np.:
    1. 6.3.1 Produkt posiada mikro skazy, które w żaden sposób nie wpływają na funkcjonowanie urządzenia;
    2. 6.3.2 Produkt posiada delikatne zarysowania lub odbarwienia, otarcia;
    3. 6.3.3 Produkt niekompletny;
    4. 6.3.4 Produkt posiada uszkodzone opakowanie;
    5. 6.3.5 Produkt po ekspozycji w sklepie stacjonarnym;
    6. 6.3.6 Produkt zwrócony po odstąpieniu przez konsumenta od umowy w terminie 14 dni od zakupu bez podania przyczyny;
    7. 6.3.7 Produkt z regulaminowego zwrotu po wymianie od producenta;
    8. 6.3.8 nie mamy jak przetestować czy na pewno jest sprawne urządzenie.
  • 6.4 Przedmiotem sprzedaży może być po obniżonej cenie produkt regenerowany, pod warunkiem oznaczenia oferty jako „PRODUKT REGENEROWANY”. W przypadku wystąpienia wady produktu regenerowanego objętego rękojmią, wymiana na produkt wolny od wad następuje wyłącznie na produkt regenerowany.
  • 6.5 Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    1. 6.5.1 za pomocą formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie reklamacje.north.pl;
    2. 6.5.2 osobiście pod adresem: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin;
    3. 6.5.3 pisemnie na adres: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin;
    4. 6.5.4 telefonicznie pod numerem telefonu: 555 550 070;
    5. 6.5.5 w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected];
  • 6.6 Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  • 6.7 Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  • 6.8 Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Inwestorska 26, 75-845 Koszalin. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
  • 6.9 Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć lub udostępnić zgodnie z pkt. 6.8. Produkt uprzednio wyczyszczony, bez zabrudzeń związanych z użytkowaniem, w szczególności bez resztek organicznych. W przypadku dostarczenia lub udostępnienia Produktu zabrudzonego Klient przyjmuje do wiadomości, że Produkt przed analizą techniczną dotyczącą zgłoszonej wady zostanie poddany czyszczeniu. Usługa czyszczenia Produktu jest dodatkowo płatna w kwocie 100 (słownie: sto) PLN + VAT. Klient zostanie obciążony opłatą za czyszczenie Produktu, jeżeli w wyniku wyczyszczenia Produktu okaże się, że wadliwość Produktu nie potwierdziła się lub była wynikiem zabrudzeń, a tym samym reklamacja jest niezasadna. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony i jednocześnie wezwany do zapłaty opłaty za czyszczenie Produktu. Jeżeli reklamacja klienta będzie zasadna, Klient nie zostanie obciążony opłatą za czyszczenie Produktu.
  • 7.1 Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
  • 7.2 Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: [email protected] lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  • 7.3 Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem [email protected] oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
  • 7.4 Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.
  • 8.1 Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
    1. 8.1.1 za pomocą formularza dostępnego na stronie reklamacje.north.pl
    2. 8.1.2 osobiście pod adresem: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin;
    3. 8.1.3 pisemnie na adres: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin;
    4. 8.1.4 w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected];
  • 8.2 Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 12 Regulaminu. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
  • 8.3 Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
    1. 8.3.1 dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
    2. 8.3.2 dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  • 8.4 W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
    1. 8.5.1 Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).
    2. 8.5.2 Jeżeli Konsument zwraca jeden lub niektóre z zakupionych w ramach jednej dostawy Produktów, ale nie wszystkie, a cena za dostawę była taka sama za jeden Produkt jak i za wszystkie, wówczas uznaje się, że Konsument skorzystał z dostawy w zakresie zatrzymanego Produktu i nie przysługuje mu zwrot kosztów dostawy. Jeżeli Konsument zwraca jeden lub niektóre z zakupionych w ramach jednej przesyłki Produktów, a cena za dostawę była zależna od właściwości Produktów, Sprzedawca zwraca koszt odpowiadający kosztowi dostawy zwracanych produktów a nie zwraca kosztu odpowiadającego kosztowi Produktów zatrzymanych przez Konsumenta.
    3. 8.5.3 Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Sprzedawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
    4. 8.5.4 Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • 8.6 Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Inwestorska 26, 75-845 Koszalin.
  • 8.7 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  • 8.8 Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
    1. 8.8.1 Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
    2. 8.8.2 Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  • 8.9 Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
    1. 8.9.1 (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  • 8.10 Niniejszy punkt Regulaminu dotyczy Klienta będącego konsumentem, a także osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • 9.1 Niniejszy punkt Regulaminu nie narusza uprawnień Klienta będącego konsumentem do złożenia reklamacji zgodnie z pkt. 6 Regulaminu oraz do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny zgodnie z pkt. 8 Regulaminu. Umowne prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży albo wymiany Produktu, o którym mowa w niniejszym punkcie Regulaminu ma charakter dodatkowy, dobrowolny.
  • 9.2 W przypadku braku odmiennych uregulowań wynikających z niniejszego punktu Regulaminu należy stosować postanowienia z pkt. 8 Regulaminu.
  • 9.3 Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może po upływie terminu określonego w pkt. 8.1. w terminie kolejnych 76 dni kalendarzowych, bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 9.4. Regulaminu odstąpić od niej bez podawania przyczyny albo wymienić zakupiony w Sklepie Internetowym Produkt na inny Produkt dostępny w Sklepie Internetowym. Uprawnienie to nie przysługuje w przypadku sprzedaży oznaczonej jako „OUTLET” zgodnie z pkt 6.2. Regulaminu.
  • 9.4 Klientowi będącemu konsumentem, który zwraca albo wymienia Produkt w ramach umownego prawa odstąpienia od umowy zostanie zwrócona jedynie wartość samego Produktu, bez kosztów dostawy.
  • 9.5 Niniejszy punkt Regulaminu nie dotyczy Klienta nie będącego konsumentem, w tym także wobec osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • 10.1 Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.
  • 10.2 Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  • 10.3 W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  • 10.4 Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  • 10.5 W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju.
  • 10.6 Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego zostaje wyłączona odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem, w tym także wobec osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • 10.7 W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
  • 10.8 Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem.
  • 10.9 Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.
  • 11.1 Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
  • 11.2 Zmiana Regulaminu:
    1. 11.2.1 Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
    2. 11.2.2 W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
    3. 11.2.3 W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
  • 11.3 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  • Wzór formularza odstąpienia od umowy
  • (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
  • – Adresat:
  • NORTH.PL Spółka z o.o. Sp. K.
    ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin
    north.pl
    [email protected]
  • – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
  • – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
  • – Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
  • – Adres konsumenta(-ów)
  • – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
  • – Data
  • (*) Niepotrzebne skreślić.
  • Wszystkie treści, materiały, wykresy oraz elementy graficzne umieszczone w tym serwisie są własnością North.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.
  • Zawartość strony jest chroniona prawem autorskim, które przysługuje North.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.
  • Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność North.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. Nr 90, poz. 631).
  • Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody North.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.
cookie icon

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na Politykę prywatności i wykorzystanie tej technologii.

OK
scroll top