W sklepie North infolinia jest nieodłączną i bardzo ważną częścią serwisu. Stały kontakt z klientami umożliwia nam ciągłe podnoszenie jakości obsługi, co przekłada się na szybszą realizację zamówień. Poniżej znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje na temat funkcjonowania naszej infolinii.
Infolinia North – numer telefonu
Nasz dział obsługi klienta jest czynny przez sześć dni w tygodniu. Z konsultantami skontaktować można się zarówno poprzez e-mail, jak również telefonicznie w godzinach: poniedziałek – piątek 8:00-16:00.
Składanie zamówienia przez telefon
Podstawowym zadaniem telefonicznego działu obsługi klienta jest pomoc w składaniu zamówień. Jeżeli chcesz zakupić część, ale nie masz możliwości zrobić tego na stronie, zadzwoń. Pamiętaj jednak, żeby tuż przed wykonaniem połączenia przygotować dane urządzenia z tabliczki znamionowej.
Jest to specjalna naklejka, która zawiera numer seryjny sprzętu, jego datę produkcji i inne ważne informacje, niezbędne podczas dobierania części. Obsługa przebiegnie sprawniej, jeżeli konsultant będzie mógł od razu zidentyfikować konkretną pralkę, lodówkę czy suszarkę.
Pod żadnym pozorem nie podawaj pracownikom żadnego sklepu internetowego numeru swojej karty kredytowej ani kodu CCV. Pracownik infolinii North wytłumaczy Ci sposób, w jaki należy uregulować zapłatę – udostępnianie wrażliwych danych nie jest bezpieczne i nie należy tego robić.
Reklamacje i problemy
Kiedy chcesz zareklamować lub zwrócić produkt, zakupiony w sklepie internetowym, nie musisz dzwonić na infolinię North. Na stronie znajduje się specjalny formularz, który pomoże w przeprowadzeniu tej procedury. Wystarczy sprawdzić kod i numer dokumentu, który został wysłany na maila w dowodzie zakupu po złożeniu zamówienia.
W serwisie North infolinia pomoże przy rozwiązywaniu problemów z zagubionymi paczkami, a także sprawdzi, czy zamówienie zostało już wysłane. W przypadku jakichkolwiek problemów z działaniem strony lub niemożliwością zrobienia zakupów przez internet, konsultanci także służą pomocą.
North infolinia a diagnoza usterek
Pamiętaj, że dział telefonicznej obsługi klienta skupia się na realizowaniu zamówień, czyli dobieraniu części do konkretnych modeli urządzeń. Diagnozowanie usterek na odległość jest trudnym zadaniem, w szczególności jeżeli chodzi o elektronikę czy różnego rodzaju wycieki. Aby właściwie oszacować, co się uszkodziło, sprzęt trzeba dokładnie obejrzeć.
W celu ustalenia przyczyny awarii możesz napisać komentarz na łamach naszego portalu Baza Porad lub wysłać mail na adres: [email protected] z danymi z tabliczki znamionowej i – jeżeli to możliwe – zdjęciem uszkodzonej części. Miej jednak na uwadze, że jest to diagnoza na odległość, która nie zawsze będzie właściwa.