Kody błędów w ekspresie do kawy Krups

katarzyna | 26 marca 2018

Kod błędu Jaka funkcja w ekspresie Opis usterki Możliwa przyczyna usterki
1 ustawienie dozownika brak wykrycia karbu na osi przełączającej przez wyłącznik
  • sprawdź, czy przełącznik działa prawidłowo (MS-5002630)
  • sprawdź ustawienia, czy są prawidłowe
  • dodaj rozpórkę (MS-0A01495)
  • sprawdź docisk przełącznika
2 kawa mielona – dozownik przekroczono czas dozowania kawy, przełącznik nie został przełączony
  • sprawdź młynek kawy (nie dotyczy młynków wypuszczonych na polski rynek)
3 rozpoczęcie cyklu  
  • uszkodzony dozownik
  • problem z płytką elektroniki
4 pompa – siłownik za mała ilość wody podczas pracy pompy
  • nie zalana pompa
  • uszkodzenie dozownika
  • siłownik utknął w górnej pozycji
5  praca pompy brak przepływu wody podczas pracy pompy
  • uszkodzony przepływomierz
  • przepływ wody zablokowany (sprawdź wężyki)
  • wyłącznik uszkodzony
6  moment prasowania kawy siłownik nie został napełniony, wyciek wody
  • zamienione węże pomiędzy przepływomierzem a dozownikiem
  • znajdź źródło wycieku
  • niewłaściwe połączenia pomiędzy płytkami elektroniki
7  moment prasowania kawy zatkane przewody
  • zablokowany tłok do prasowania kawy
  • pojemnik na fusy niewłaściwie zamocowany
  • brak wody w pompie
  • uszkodzony czujnik poziomu wody
  • uszkodzony przepływomierz
8  przepływ gorącej wody podczas parzenia kawy  Blokowany obwód parzenia kawy ze względu na utrudniony przepływ
  • zatkane sitka, uszczelka crema, pojemnik na wodę wyjęty podczas parzenia kawy
9 zbyt długi czas nagrzewania temperatura nie mieści się w granicach normy
  •  błąd czujnik NTC – sprawdź czujnik

Oceń artykuł

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 3.6 / 5. Liczba głosów: 59

Dotychczas brak głosów! Oceń ten post jako pierwszy.

Subscribe
Powiadom o
guest
212 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Informacje zwrotne Inline
Wyświetl wszystkie komentarze
Renata

Witam.Mam Ekspres Krups EA9000 wyświetlił mi się kod 13 i telefon żebym się skontaktowała z serwisem ekspres się nagrzewa i strzela parą proszę o pomoc.

Martyna

Problem może w tym wypadku leżeć po stronie kotła a konkretnie jego siłowniku bądź sprężynie.

Karolina

Dzień dobry pomimo ustawienia ten kawy na najwyższy poziom 3 mój ekspres robi letnią kawę . Jaki może być inny powód ekspres jest niwy

Luiza

Warto w takiej sytuacji zgłosić się na serwis, urządzenie powinno mieć gwarancję

Tomasz

Witam, chciałbym zmienić temperaturę zaparzania ale po wciśnięciu odpowiednich przycisków podświetlają się wszystkie przyciski i nie ma możliwości podświetlenia tylko jednego przycisku, pozdrawiam

Martyna

Proszę o podanie danych z tabliczki znamionowej ekspresu.

Tomasz

EA 81* Model: FPB 145000 P – REF EA 810570/70 L-4420

Martyna

Niestety w takiej sytuacji nie jesteśmy w stanie pomóc na odległość. Zalecamy kontakt z serwisem.

Patrycja

Dzień dobry, ekspres kupiony dzisiaj.. nie pobiera wody, nie wykonuje płukania, ani nie robi kawy. Co zrobić?

Martyna

Jeśli jest to nowe urządzenie, na gwarancji to zalecamy kontakt z serwisem.

Tomasz

Witam, posiadam ekspres Krups EA 8108 i chciałbym zmienić temperaturę zaparzania ale po wciśnięciu odpowiednich przycisków zamiast przycisku z kroplą podświetla się przycisk od pojemnika z fusami, a po naciskaniu przycisku do pary, żeby przejść do przycisku CALC, podświetlają się kolejno wszystkie diody – nie da się podświetlić tylko jednego przycisku. I cóż z tym począć? Pozdrawiam, Tomasz.

Grzegorz

Witam,
Mój krups ea89 zapętla się na procesie płukania końcowego (po naciśnięciu przycisku wyłącz). Płucze raz za razem aż przeleje tackę lub zabraknie wody. Da się tylko wyciągnąć wtyczkę z kontaktu.
po ponownym uruchomieniu, zrobi kawę niby normalnie, próbuję wyłączyć i wpada w cykl płukania bez końca.
Co mu mogło się stać?

Magda B.

Prawdopodobnie uszkodzony przepływomierz.

Przemysław

Dzień dobry mam problem AE81. Piktogram kranu . Po tej procedurze, znowu. Niestety Czasem pojawia się wtyczka. Przedtem działał i nagle piktogram kranu i 2 krotnym znowu. Po włączeniu znowu to samo Ekspres ma niecałe 2 lata.

Martyna

Jeśli ma on niecałe 2 lata to warto sprawdzić czy nie przysługuje Panu jeszcze na niego gwarancja i wówczas skontaktować się z serwisem.

Tomasz

Witam.
Krups EA89*
Model. FDB145000P
REF: EA895E10/70A-2320
Mam problem po włączeniu pojawia się „wstępne podgrzewania a następnie odłączyć i ponownie lub użyć aplikacji” proszę o pomoc.

Martyna

Czy zgodnie z komunikatem po użyciu aplikacji wyświetla się w niej jakaś informacja/powiadomienie?
Opisana sytuacja może wskazywać na problem z czujnikiem temperatury.

Mariusz

Być może powtórzę pytanie ale dla mnie to nowa kwestia. Otrzymałem Ekspres KRUPS NR REF EA815570/70J-3620 , MODEL FPB145000P. Uruchamiajac urzadzenie utknąłem na dwóch problemach:

  1. Spod ekspresu wypływa woda ze sladowymi ilosciami kawy zmielonej
  2. Kolejne czynności zwiazane z uruchamianiem kończą się szybko bo po uruchomieniu wyswietla się piktogram uzupełnienia wody, potem zamontowania pojemnika na fusy i kończy się wyświetleniem piktogramu sygnalizującego nieprawidłowe działanie(symbol wtyczki z dwoma strzałkami) mimo wielu prób z wyjmowaniem wtyczki problem się powtarza.

Dodatkowa informacja to to że był wyprodukowany – Made in France.
Bardzo proszę o wskazówki co mogę jeszcze zrobić?

Magda B.

W pierwszej kolejności proszę otworzyć obudowę ekspresu i zlokalizować źródło wycieku.
Jeśli chodzi o błędy to możliwe, że jest problem z elektroniką urządzenia. Zalecamy kontakt z serwisem.

Michał

Dzień dobry. Posiadam model EA895E i po 6 miesiącach użytkowania (2-3 kawy dziennie) mam wodę pod ekspresem po każdym przegotowaniu kawy. Woda wydobywa się przez otwór w obudowie, który nie jest połączony ze zbiornikiem na krople. Z czym to może być związane? Z góry dziękuję za wskazówki.

Martyna

Jeśli jest to nowe urządzenie, jeszcze na gwarancji to prosimy skontaktować się z serwisem.

Agnieszka

Witam zrobiłam czyszczenie kamienia . Po tej czynności ekspres podczas robienia kawy wyrzucał dysze ciśnieniem. I teraz nie można nic zrobić.

Magda B.

Prawdopodobnie jest zator. Proszę sprawdzić wężyk.

KRZYSZTOF

Cześć,
z czym związany jest błąd – 63 ?
Mam Krups EA89 i po zrobieniu autotest (z menu serwisowego) otrzymałęm Error Code 63 ?

Martyna

Prawdopodobnie jest to błąd związany z elektroniką lecz niestety nie posiadamy jego dokumentacji i w takim wypadku zalecamy kontakt z serwisem fabrycznym.

Bartosz

Witam. Mam problem w ekspresie krups ea89. W momencie gdy go włączam jest komunikat – wstepne podgrzewanie, a potem komunikat – płukanie i tak za każdym razem. Nie pomogło dłuższe odłączanie go od prądu. Co moglo się popsuć?

Martyna

Opisana sytuacja może wskazywać na problem z czujnikiem temperatury.

Kacper

Dzień dobry, mam błąd ciągłej automatycznej konserwacji podczas włączenia, nie ma możliwości przejścia dalej. Ekspres wyczyściłem wewnątrz lecz błąd dalej się pojawia

Magda B.

Zalecamy kontakt z serwisem. Może to być problem z elektroniką urządzenia.

Natalia

Witam mam ekspres Krups EA89 i od paru dniu nie mogę z niego korzystać ponieważ zaraz po włączeniu wyskakuje automatyczna konserwacja i cały czas ją robi z przerwami na opróżnienie tacki z wodą. Reset nic nie pomógł zrobił jedną kawę i po włączeniu na nowo zaczął konserwację. Proszę o pomoc

Luiza

Ciężko ocenić który podzespół może odpowiadać za takie zachowanie urządzenia. Polecamy kontakt z serwisem

Michał

Witam mam ekspres Krups EA89 i zawiesił się podczas odkamieniania. Po włączeniu pisze że przerwane i dalej nic nie możemy zrobić. Podczas odkamieniania ekspres przez chwilę pobiera wodę i dalej nic nie robi. Nie wypuszcza ani wody ani pary. Po wejściu w kalibrację wyskakuje błąd nr 5. Pomoże ktoś?

Martyna

Błąd numer 5 zgodnie z artykułem wskazuje na brak przepływu wody podczas pracy pompy. Proszę sprawdzić wężyki pod kątem tego czy przepływ wody nie został zablokowany oraz przepływomierz.

Robert

mam to samo

Wanda

Dzień dobry.Po włączeniu ekspresu pojawia się komunikat: odłączyć i ponownie włączyć lub użyć aplikacji.Zostal wyłączony ustawiona data i godz. I ponownie ten sam komunikat? Ekspres Krups Quattro Force.

Martyna

Proszę o podanie dokładnych oznaczeń z tabliczki znamionowej ekspresu.

michal8793

Witam po wlaczeniu ekspresu Krups ea8908 wyskakuje komunikat konserwacja automatyczna i nic nie mozna zrobic….wymienilem przeplywomierz i problem dalej ten sam! Tylko i wylacznie ten sam komunikat i nic sie nie dzieje tak jakby wody nie pobieral

Martyna

Proszę dokładnie przetrzeć młynek kawy oraz sprawdzić czy jest on dobrze wyregulowany czyli czy np. nie mieli za grubo kawy, proszę sprawdzić również zaparzacz- wyczyścić go jak i sprawdzić uszczelki.
Przyczyną w takich sytuacjach może być również niekiedy wadliwy filtr wody lub zakamieniony obieg.

Paweł

Dzień dobry, po włączeniu ekspresu pojawia się piktogram konserwacji i inf włącz start. Po włączeniu przycisku przez 10 sekund z dyszy leci woda. Następnie komunikat pojawia się ponownie, po zakończeniu którego pojawia się ikonka odłączenia ekspresu od zasilania. Po uruchomieniu jest to samo.

Martyna

Proszę o podanie oznaczeń z tabliczki znamionowej urządzenia.

Adam

Pani Martyno, czy udało się rozwiązać ten problem? Mój Krups EA81 ma identyczny problem…

Martyna

Niestety nie, gdyż nie otrzymaliśmy odpowiedzi odnośnie oznaczeń urządzenia.
Jeśli u Pana jest dokładnie taki sam problem to czy mogę prosić w takim razie o pełne oznaczenie urządzenia z tabliczki znamionowej? Np. EA817010/70J.

Adam

EA816B70/70J-5018

Martyna

Proszę dokładnie przetrzeć młynek kawy oraz sprawdzić czy jest on dobrze wyregulowany czyli czy np. nie mieli za grubo kawy, proszę sprawdzić również zaparzacz- wyczyścić go jak i sprawdzić uszczelki.
Przyczyną w takich sytuacjach może być również niekiedy wadliwy filtr wody lub zakamieniony obieg.

Adam

Super dziękuje, idę działać 😀

Martyna

Trzymamy kciuki aby udało się rozwiązać problem 🙂 Jeśli się nie uda to ponownie zapraszamy do kontaktu – będziemy szukać przyczyny dalej.

Adam

Cześć, udało się naprawić problem? mam ten sam 🙁

piotr

EA872A10 – po włączeniu komunikat Trwa płukanie – ekspres max 2 miesiące ( około 30 kaw w nim zrobione)

Martyna

Jest to ekspres jeszcze na gwarancji, w związku z tym zalecamy skontaktować się z serwisem.

Anna

Witam u mnie ten sam komunikat wyskakuje jesteśmy już po dwóch wizytach w serwisie i znów cudowny komunikat”odlacz urządzenie od zasilania i podłącz ponownie” model EA873810/70B.Ciekawe co zrobi serwis jak 3 raz zgłoszę ta sama usterkę….Na gwarancji do lipca….

Martyna

Jeśli ekspres jest na gwarancji to warto z niej skorzystać skoro taki problem ciągle się powtarza.
Dodatkowo niech Pani podpyta czy jest spisywany jakiś protokół napraw podczas tego serwisowania aby wiedziała Pani dokładnie co było wymieniane gdy też gwarancja się już skończy.

Anna

Pani Marto najbardziej denerwujące jest to,że takie komunikaty wyskakują po około 2 tygodniach z naprawdę….A serwis nic nie znajduje oprócz śladowych nalotow osadu wapiennego…Czy w takim przypadku mogę rościć wymianę tegoż ekspresu na nowy….Bo dla mnie to jest jakaś wada,która będzie wiecznie się powtarzać.

Robert

Witam,
Krups EA9010 – zapętlona automatyczna konserwacja. Napełniał do 50% i stawał. Pokazywał błąd 4, po czyszczeniu i odkamienianiu (kamienia prawie zero) pompy (podmiana pompy i przepływomierza nic nie wniosła) i rozdzielacza – napełnia do jakichś 75%, przerwa i do końca (pokazuje menu kaw), wybranie płukania zaczyna sytuację od nowa – z tą zmianą iż po napełnieniu zamiast menu kaw wyskakuje błąd 6 , numer infolinii i maszyna wyłącza się.
Gdzie jeszcze szukać?

Magda B.

Problem wygląda na bardziej złożony. Zalecamy kontakt z serwisem.
Warto jednak wcześniej sprawdzić czy w urządzeniu nie ma jakiegoś wycieku.

Patrycja

Witam, ekspres krups evidence eco-design ea897b10, po włączeniu miga przycisk „start/stop” po jego przyciśnięciu włącza się „przepłukiwanie kawy” czyszczenie się rozpoczyna po czym zaczynają mrugać wszystkie dostępne na pulpicie ikonki a ekspres nie reaguje na dotyk (nie działa również przycisk „włącz/wyłącz”) a wyłączenie ekspresu możliwe jest tylko podczas odłączenia go od źródła zasilania.

Magda B.

Problem może leżeć po stronie modułu sterującego.

Oskar

Witam, ekspres KRUPS EA8050 – po uruchomieniu świecą się wszystkie diody na czerwono i nic nie da się zrobić. Co to może być i gdzie szukać problemu? Płyta główna była już sprawdzana.

Magda B.

Proszę spróbować zresetować urządzenie.

Maria

W ekspresie Krups EA80 świeci sygnał CLEAN, po wykonaniu kolejnych kroków do czyszczenia i włączenia startuje czyszczenia program nie startuje choć sygnał Clean świeci światłem ciągłym a START I sygnał FUSY mrugaja jak w instrukcji.WYLACZENIE z prądu i ponowny start nic nie pomaga

Kasia

Witam. W moim ekspresie Krups. Zaraz po włączeniu następuje płukanie. Następnie konserwacja w toku i tak cały czas nic dalej się nie włącza

Magda B.

Proszę o podanie modelu urządzenia z tabliczki znamionowej ekspresu.

mietek

Dzień dobry
Krups ea89 gorąca woda do zmielonej kawy jest podawana w małej ilości ok1/3, pozostała ilość gorącej wody jest w trakcie parzenia przelewana do pojemnika na dole ekspresu.

Magda B.

Prawdopodobnie uszkodzony rozdzielacz zaworu ceramicznego.

Maciek

Ekspres chodzi prawidłowo, ale gdy wejdę w menu serwisowe i robię test, wyskakuje errorcode 7. Ekspres Krups EA89

Robert

Witam
W moim ekspresie krups ea9000 po wymianie uszczelek na tłoczku wyskoczył błąd 25.

Magda B.

Proszę dokładnie sprawdzić czy wszystkie przewody są podłączone, czy żaden się nie zerwał.

Krzysztof

Siemanko wyświetliło mi się
” Odłączyć i ponowni
Lub użyc aplikacji”
Po odłączeniu uruchamiam go włączam kawę i znów to samo. Woda jest kawa jest pojemniki opróżnione

Luiza

Ciężko ocenić na odległość co mogło się stać. Na pewno zaczęłabym od zdjęcia obudowy i wyczyszczenia wnętrza gdzie się da. Może to być powodem zalegającego kamienia, uszkodzonego czujnika, przepływomierza, bądź do wymiany będzie cały kocioł.

Daria

Witam w moim ekspresie krups ea89 pokazała się informacja
Ust. naczynie 600 ml pod dyszami
Czy mieliście taki problem ?

Magda B.

Proszę spróbować przeprowadzić odkamienianie. Jeśli to nie pomoże, to może oznaczać, że problem leży po stronie modułu sterującego.

Paweł

Witam.Krups ea90* Problem z dyszą spieniającą.Dysza wysuwa się i zjeżdża do kubka i odrazu podnosi się do góry zjeżdża ponownie znowu się podnosi tym razem do połowy i blokuje.Wyświetla się kod 56.Wie ktoś gdzie leży problem?

Magda B.

Ewidentnie jest to problem z mechanizmem dyszy spieniającej.
https://north.pl/karta/ms5a10544-silnik-do-ekspresu,707-XV-0849.html

Tomasz

Witam.posiadam express Krups ea81 na wyświetlaczu pojawił się niedawno symbol wtyczki jaka może być przyczyną czy ktoś jest w stanie doradzić za pomoc z góry dziekuje

Luiza

Problem z grzaniem- bezpieczniki, grzałka, czujnik NTC

Dominika

Ekspres Krups pokazuje komunikat Wstępne podgrzewanie wody,nie pomaga odłączenie od prądu komunikat nie gaśnie przez cały dzień

Luiza

Problem z czujnikiem temperatury.

Krzysztof

Wymieniłem moduł sterujący na nowy i nic niedziała niema wogóle napięcia co to morze być. Krups ea 9000 barista

Magda B.

Może to niewłaściwy moduł, może nieprawidłowo podłączony, może problem jest z okablowaniem.

Henryk

wymieniałem uszczelki w kociołku i na tłoku po zmontowaniu otrzymuję komunikat usterka kod 51 proszę o informację co jest nieprawidłowo , starałem się robić fotki połączeń kablowych i w/g mnie podłączyłem poprawnie. Co oznacza ten kod. Pozdrawiam

Magda B.

Proszę sprawdzić czy podczas wymiany uszczelek nie został uszkodzony przewód czujnika temperatury.

jacek

ńie mogę odkamienić gdy ustawiam odkamienianie na wyświetlaczu napis.Odkamienić za 17000 cykli.

Magda B.

Proszę o podanie modelu urządzenia.
W starszych modelach ekspresów Krups nie jest możliwe wymuszenie odkamieniania, ponieważ są one zaprogramowane na odkamienianie co jakąś ilość cykli.

Małgorzata

Mam krups quatro force. Słychać jak kręci się młynek ale nie mieli kawy.i sam sobie zaczął regulować ilość ml

Magda B.

Prawdopodobnie zapchany młynek.

Roman

Na wyświetla zu pojawił się błąd 0800355099
O to oznacza .expres jest zablokowane

Magda B.

Prawdopodobnie padł moduł sterujący. Sugerujemy kontakt z serwisem AGD.

Natalia

Dzień dobry w KRUPS Evidence EA8908wyskoczył komunikat o opróżnieniu 2 zbiornika, zrobiłam to a komunikat cały czas się wyświetla na ekranie, nie mogę nic zrobić. Po wyłączeniu i włączeniu ponownie ekspresu wyskakuje ten sam komunikat

Magda B.

Proszę spróbować najpierw odłączyć urządzenie z prądu na około 2 min. Następnie podłączyć, wyjąć i włożyć pojemnik i włączyć urządzenie.
Jeśli to nie pomoże to proszę napisać do nas wiadomość (e-mail na adres [email protected] ) z opisem problemu i załączonym zdjęciem tabliczki znamionowej ekspresu.

Piotr

Witam ,mam to samo.Czy ktoś to nspeawil

Jan

Dzień dobry, w krups ea8005 po włączeniu migają wszystkie diody (cztery na czerwono) i nic się nie dziej (brak wycieków wody) co może być problemem?

Jan

Z tego co widzę to po włączeniu mruga niebieska dioda zasilania i nagrzewa się kocioł (po dotknięciu jest gorący) i po jakimś czasie włączają się 4 czerwone diody które migają i nic nie da się zrobić. Z tego co widzę nic innego się nie dzieje woda też nie jest zasysana ze zbiornika. Wcześniej już się zdarzało tak że ekspres się włączał nagrzewał się kocioł (migała niebieska dioda) i po nagrzaniu (świecenie się niebieskiej diody zasilania) trzeba było szybko nacisnąć przycisk od robienia kawy bo po chwili dalej dioda od zasilania zaczynała migać i kocioł dalej się nagrzewał.

Monika

Mam ekspres Krups evidence i pokazuję automatyczną konserwacje i włóż pojemnik pod dyszami i tak w kółko aż później pokazuję komunikat o odłączeniu bądź zalogowaniu do aplikacji

Michał

Rozwiązałaś problem? Mam taki sam w moim.

Anna

Mam dokładnie to samo. Czy ktoś wie jak rozwiązać problem?

Marek

Błąd 13 krups ea85

Grażyna

Witam mam problem z ekspresem Krups informacja przez migająca diodę że należy wyczyścić przygotowany do czyszczenia tabletka włożona ale nie da się uruchomić był reset robiony

Anna

Dzień dobry. Mam od tygodnia KRUPS evidence one EA895E. Podczas gdy ekspres był nieaktywny, wyłączony i nie miał żadnych zadań zaczął nagle samowolnie działać młynek do kawy. Zatrzymało go odłączenie urządzenia z sieci. Zmielona kawa w dużych ilościach była na ociekaczu i po wyjęciu pojemnika ociekacza trzeba było ją recznie usunąć, żeby się dało z powrotem pojemnik włożyć. Co moze być przyczyną takiej sytuacji?

Aga

Witam mój ekspres krups EA872 nie robi kawy latte machiato ani samego mleka. Wszystko jest czyste. Wyskakuje komunikat odłącz i włącz ponownie gniazdo zasilania i skontaktuj się z działem obsługi.

kasia

dzień dobry!
jak zakończyła się PAni sprawa?? mam ten sam problem.

Weronika

Dzień dobry. Czy udało się Pani naprawić? Również mam ten problem🙂

Radosław

Witam, udało się komuś naprawić ten błąd

Rafal

U mnie to samo

Magda

U mnie ten sam problem, po kilku próbach odłączenia i podłączenia wyświetla się pulpit oraz do wyboru rodzaje kaw, przy wyborze od razu komunikat TRWA KONSERWACJA po czym wskakuje „Skontaktuj się z działem obsługi klienta”

Felerny model się trafił 😐

Mariusz

to samo pomocy

Dawid

Witam,
Ekspres Krups EA8298. Pierwszy efekt pojawił sie komunikat o wymianie filtra (ikona jaby wtycznki). Po wymianie pojawia się komunikat „Konieczne napełnienie ekspresu” i tutaj jest problem ponieważ napełnianie trwa w nieskończoność. Wymieniony przepływomierz i nadal to samo. Teraz dodatkowo po każym włączeniu przciskiem on/off ekspres żąda wprowadzenia informacji ( język, po jakim czasie ma się wyłączyć, autowłączenie, twardość wody, czy filtr) po wprwadzeniu znowu Napełnianie trwające w nieskończoność. Co może być problemem jeszcze poza ewentualną płytką sterującą. Dodam jeszcze, że każde połącznie sprawdzone. Konektory do czujnika NTC na nowo przylutowane…..

Piotr

Dzień dobry, w momencie naciskania przycisku on/off wydobywa się dźwięk, jednak wyświetlacz nie działa. Czasami gdy zostawi się ekspress po jakimś czasie zaczyna działać normalnie. Co może być przyczyną? (KRUPS Evidence EA89* ) problem pojawił się po wymianie panelu wyświetlacza.

Kasia

Witam krups ewidenc. Ten czarno biały. Nie mogę go zresetować ciągle włącza się komunikat o czyszczeni i było czyszczenie i ciągle jest ten sam komunikat . Nawet po wylanczeniu z gniazdka . Inne funkcje nie działają. Bo jest tylko ten komunikat

Natalia

Coś się udało? U mnie to samo 🙁

Joa

Sprawdź czy nie zablokowały się fusy po ostatniej kawie. U mnie tak było.

Anna

Witam. Po włączeniu ekspresu włącza się „Automatyczna konserwacja” (Krups EA8901). Kawa robi się ale jakby słabsza.

Magdalena

I ja mam ten sam problem EA89, dodatkowo komunikat „odłączyć i ponownie lub użyć aplikacji”

Ewelina

Jestem ciekawa co jest przyczyną mam ten sam problem

Lucyna

Pojawia się komunikat odłączyć i ponownie lub użyć aplikacji

Weronika Monika

Dzień dobry, w momencie naciskania przycisku on/off wydobywa się dźwięk, jednak wyświetlacz nie działa. Czasami gdy zostawi się ekspress po jakimś czasie zaczyna działać normalnie. Co może być przyczyna? (KRUPS Evidence EA8901)

212
0
Będę wdzięczny za komentarze.x