90 dni na zwrot towaru
12 mln części AGD i RTV
99% klientów poleca nasz sklep
Aż tylu klientów poleca nasz sklep internetowy, który jest bezpieczny i przyjazny dla użytkowników strony. Dzięki opiniom zebranym przez niezależny portal Opineo jesteśmy rzetelną i uczciwą firmą, która świadczy usługi na najwyższym poziomie. Stale doszkalamy się i podnosimy kwalifikacje, aby być do dyspozycji dla naszych klientów. Każdego traktujemy tak, jak sami chcielibyśmy być potraktowani z należytym szacunkiem. Kierujemy się chęcią niesienia pomocy i zaspokajania potrzeb innych. Z nami nie musisz się obawiać o swoje zakupy.
Zakupy bez rejestracji
Wiemy, że spieszysz się i nie zawsze masz ochotę wykonywać wszystkie kroki w procesie rejestracji konta w naszym sklepie internetowym. Zakup bez rejestracji to uproszczona procedura składania zamówienia. Jeżeli masz wątpliwości, że paczka nie dojdzie do Ciebie na czas zawsze możesz skontaktować się z nami. Dla nas klient rejestrujący się, jak i bez rejestracji jest tak samo ważny.

Euro do telewizorów led Philips
(3 części)Sprawdź szczegóły

Kabel SCART 10m (wtyk/wtyk)
indeks: 1BS-1D-CL2Y-8LF
Pasuje do: DVDR3305/02, D5.1, 42PFL7606K/02, Q552.2E LA
wyślemy w poniedziałek!
50,90 zł
Dodaj do koszyka
Sprawdź szczegóły

Kabel SCART - AV (wtyk/ wtyk) 996590000368
indeks: XTZ-CI-CL2Y-8LF
Pasuje do: DVDR3305/02, D5.1, 42PFL7606K/02, Q552.2E LA
wyślemy w poniedziałek!
86,90 zł
Dodaj do koszyka
Sprawdź szczegóły

Kabel SCART - AV (wtyk/ wtyk) 310431120661
indeks: 8F1-D2-CL2Y-8LF
Pasuje do: DVDR3305/02, D5.1, 42PFL7606K/02, Q552.2E LA
wyślemy w poniedziałek!
84,90 zł
Dodaj do koszyka
Zamiast szukać dalej
Wpisz oznaczenie modeluBaza porad north.pl
Tutaj dajemy praktyczne rozwiązania popularnych usterek. Otrzymasz od nas gotowe rozwiązania potrzebne do naprawy sprzętu AGD.
Dlaczego drzwi lodówki luźno chodzą? Dlaczego pralka nie grzeje wody? Dlaczego piekarnik nie trzyma temperatury? Nie wiesz co wtedy zrobić? Wskażemy Ci instrukcje naprawy krok po kroku. Sprawdź to!

Nasze wskazówki
Przykładowe porady

Zepsuty sprzęt wcale nie oznacza końca jego żywota. Zrozumienie pochodzenia usterki ułatwi naprawę. Pokażemy Ci, jak samodzielnie wykonywać drobne naprawy. Informujemy was także o tym, jak najlepiej dbać o urządzenia. Wychodząc naprzeciw naszym klientom nieustannie pogłębiamy naszą wiedzę odnośnie urządzeń AGD. Zobacz rozwiązanie problemu: Ekspres leje za mało kawy