north.pl nagrody, wyróżnienia

katarzyna | 19 sierpnia 2020

Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na przeniesienie biznesu do sieci. W ten sposób można pokazać szerzej swoją ofertę, koszty utrzymania są niższe, a także kupujących on-line przybywa. Obecnie zakupy internetowe są bardzo wygodne, ponieważ bezkontaktowo dokonujemy płatności, pod drzwi przyjeżdża kurier z towarem lub idziemy na spacer do paczkomatu. W większości sklepach darmowy zwrot pozwala na bez kosztowe zwrócenie niechcianych produktów.

Zakupy przez Internet

Zakupy on – line wiążą się zazwyczaj z niższą ceną za produkt w porównaniu z tradycyjnymi sklepami stacjonarnymi. Dlaczego? Ponieważ odchodzi koszt wynajmu pomieszczenia, opłacanie obsługi sprzedającej, rachunki za prąd, ścieki, telefon.

Czasami pokazanie pełnej oferty sklepu jest niemożliwe z uwagi na brak miejsca na składowanie, dlatego wiele biznesów przenosi się do sieci. Ekspozycja wirtualna produktu wcale nie oznacza, że faktycznie jego nie ma.

Dla konsumenta najważniejsze cechy w sklepie to: cena towaru, jakość obsługi sprzedającego i dostawa. Reszta ma mniejsze znaczenie. Dzięki opiniom wypracować można pozycję wśród konkurencji oraz renomę. Nierzadko zdarzają się „fuckupy”, ale kto ich nie popełnia. Takie sytuację pozwalają na szybką reakcję ze strony firmy i dotarcie do poszkodowanego klienta. A zadowolony klient wróci ponownie na zakupy, jak zostanie dobrze obsłużony.

Firma north od początku istnienia działa w sieci i dalej się rozwija. Wiele czynników wpływa na funkcjonowanie sklepu on-line, a wśród ogromną rolę odgrywają opinie. Okazuje się, że wielu internautów przed zakupem korzysta z recenzji konsumenckich, sprawdzając produkt przed zakupem i wiarygodność przedsiębiorstwa. Istotną informacją jest również, czy domena znajduje się na bezpiecznym serwerze, a zapisywane hasła są pod ochroną.

Ocena sklepów internetowych

Ideą sklepu internetowego North.pl zawsze było dostarczenie części zmiennych do naprawy sprzętu AGD i RTV. Powszechnie obowiązujące wskaźniki opisujące sklep przez portale opiniujące to:

– zaufane opinie (ilość wystawionych recenzji)

– dbanie o klienta (słuchanie jego potrzeb)

– szybka dostawa (do 1 dnia roboczego)

– 98% skuteczności zamówień (te 2% to właśnie „fuckupy”)

North.pl nagrody, wyróżnienia podnoszą wiarygodność sklepu i pokazują, ile osób robi u nas zakupy, czy są zadowoleni z obsługi i przesyłki. Jako pierwsze pojawiły się w popularnym serwisie Opineo. Ta platforma zrzesza szereg sklepów z wielu branż i umożliwia wystawienie opinii posprzedażowej dotyczącej produktów. Zakup musi być potwierdzony przez sklep, w innym przypadku nie ma możliwości wystawienia opinii.

Na tej podstawie tworzy się rankingi miesięczne z historią ocen w skali od 1 do 5. Opineo przyznaje wewnętrzne nagrody i certyfikaty za wyniki, którymi można się pochwalić np. umieszczając na własnej stronie internetowej.

Sklep north.pl zdążył zebrać dotychczas 215799 opinii od początku swojej działalności na platformie, uzyskując średnią z ocen 4,9. Tak naprawdę 100% klientów poleca firmę, co daje szanse, że potencjalny klient chętniej dokona zakupu na podstawie pozytywnych opinii od pozostałych klientów.

opinie ceneo

Z kolei porównywarki cenowe tj. Skąpiec, Ceneo również prowadzą rankingi opinii, ponieważ jest w tym pewna korzyść. Produkty prezentuje się na platformie (za opłatą) z linkiem do sklepu firmowego. Ranking opinii wystawia się na podstawie m.in.:

– szybkości realizacji zamówienia

– poziomu obsługi klienta

– jakości zapakowania przesyłki

North.pl nagrody, wyróżnienia

W skali od 1 do 5, czy polecisz sklep znajomym. Najkorzystniej dla sklepu jest, jak najwięcej osób poleci zakupy, ponieważ więcej osób dokona zakupów. W tym przypadku opinie odgrywają tutaj ogromną rolę. Opinie north.pl w tym przypadku wypadają korzystnie: średnia z ocen 5,0 na podstawie 43987 opinii. Działalność sklepu zarejestrowana w 2016 roku na Ceneo. Z kolei na Skąpcu zarejestrowano 89876 opinii klientów z łączną oceną 4,9.

opinie north.pl skapiec

Jak widać North.pl stara się i dba o dobrą obsługę klienta i dostarczenie przesyłki na czas. Zakupy w sklepie są całkowicie bezpieczne. Strona internetowa posiada certyfikat bezpieczeństwa SSL, który na bieżąco jest aktualizowany, aby chronić użytkowników. Oznacza to, że wszelkie dane newralgiczne np. numer karty kredytowej, hasło do konta klienta są w pełni chronione.

Regulamin sklepu jasno i wyraźnie opisuje prawa i obowiązki kupującego oraz sprzedającego. 90 dni na zwrot zakupionej części daje możliwość bezproblemowych zakupów. Wybór wielu spedytorów według własnych potrzeb to już normalność. Każdemu zależy na czasie i szybkiej wysyłce, szczególnie gdy w domu czeka uszkodzona pralka lub cieknąca zmywarka.

Klienci north.pl chętnie dzielą się doświadczeniami i wystawiają opinie o sklepie. Większość z nich opowiada o szybkiej wysyłce, inne o przyjemnych zakupach oraz profesjonalnej obsłudze. Np. Dawid R z Ceneo napisał, że „ Wszystko zgodnie z oczekiwaniami, część zgodna z opisem i pasująca do pralki. Wysyłka szybka.” North.pl nagrody, wyróżnienia to nie tylko same pozytywy, zdarzają się również niedociągnięcia, jak w każdym sklepie. Najważniejsze, aby zareagować na sytuację i przeprosić.

opinie north.pl opineo

Nagrody, wyróżnienia

Miło nam ogłosić, że uzyskaliśmy 1 miejsce w rankingu sklepów internetowych 2020 według Opineo bez podziału na kategorie. Nie ma co ukrywać, ale ten ogromny sukces jest przede wszystkim zasługą obsługi klienta oraz działu wysyłki. Na pierwszym froncie stoi call center i nasi dzielni konsultanci, którzy pomagają w doborze części zamiennych do sprzętu.

Oprócz zamówień on – line nasza infolinia pomaga w składaniu zamówień drogą tradycyjną, czyli telefoniczną. Na jakość obsługi klienta wpływa również dział reklamacji. Nie wszystkie produkty spełniają oczekiwania klientów lub pasują do sprzętu. Dlatego kluczowa jest praca działu reklamacji, który nie tylko rozpatruje reklamacje, ale również zwroty od klientów i wymiany. Praktycznie każdy dział dołożył cegiełkę do sukcesu i przyczynił się do wyróżnienia.

north.pl call center

Co ciekawe, w tym samym rankingu otrzymaliśmy 1 miejsce w kategorii Elektronika. Naszą wiodącą grupą sprzedażową jest AGD i RTV. Oprócz części do pralek, zmywarek, ekspresów posiadamy również w ofercie części do gramofonów, kin domowych, magnetowidów i smartfonów oraz laptopów. Dla fachowców znajdą się bezpieczniki, rezystory, diody, co naprawią swój sprzęt elektroniczny, a pani Basia wymieni ładowarkę do laptopa HP.

Oceń artykuł

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 4

Dotychczas brak głosów! Oceń ten post jako pierwszy.